راهنمای پنل های سامانه

 

با سلام خدمت دوستان راهنمای پنل ها  در اختیار کاربران قرار گرفت

دریافت راهنمای کاربری

دریافت راهنمای نمایندگی

نکات بسیار مهم و اساسی در خصوص زمان و تغییرات سامانه:

1- سامانه در روز جمعه 12 تیرماه به دلیل به روز رسانی و آپلود سورس جدید در دسترس نخواهد بود.

2- تمامی شماره های گزارشات ارسال (در یک هفته اخیر) از سامانه حذف خواهد شد، بنابراین حتما باید خروجی های لازم از ارسال های مورد نیاز خود را داشته باشید. شایان ذکر است گزارشات بیش از یک هفته در حال حاضر به صورت خودکار از سامانه حذف می شوند.

3- تنظیمات پاسخ های دستی، منشی پیام دریافتی و رویدادها و ... ریست خواهند شد و باید به محض رونمایی سورس جدید این موارد را مجددا ایجاد نمایید؛ بنابراین از تمامی آن ها یادداشت برداری کنید.

4- ارسال های در آینده انجام نخواهند شد، بنابراین می بایست حتما بعد از رونمایی سورس، مجددا تنظیم شوند.

5- علی رغم تغییرات اساسی در سورس جدید، با توجه به سهولت استفاده از منوها و گزینه ها به راحتی خواهید توانست در چند دقیقه تمام منوها را فرا گرفته و نگرانی در خصوص عدم احاطه به نرم افزار وجود نخواهد داشت.

6- امکانات ویژه ای نظیر تغییر سطوح دسترسی بسته ها (B، A، AS و ...) و اضافه کردن بسته جدید، درج خبر توسط نماینده برای زیرکاربران، تغییر نام کاربری، همزمانی در انتخاب گیرندگان در ارسال انبوه، امکان ست کردن چندین عکس جهت نمایش در صفحه لاگین، حذف محدودیت ارسال انبوه و ... به محض رونمایی از سورس جدید در دسترس بوده و سایر امکانات نظیر ارسال کدپستی و محله ای از روی نقشه (بیش از 25 شهر) ، ماژول کدخوان، ارسال نظیر به نظیر از فایل، ارسال با کلمات کلیدی از طریق تمامی اپراتورها، ارسال تلگرام و ... به سرعت اضافه خواهند شد.

7- با تغییرات انجام شده در سورس نرم افزار و اصلاح زیرساخت های فنی، علاوه بر امنیت بسیار بالا، آپدیت ها و ارائه ماژول های متنوع و جذاب و همچنین نرم افزار های موبایلی سامانه و ... با سرعت بسیار بالا ارائه شده و هر هفته شاهد تغییرات و ماژول های جدید خواهید بود!

8- پس از رونمایی سورس جدید، می توانید تمامی مشکلات احتمالی، پیشنهادات، انتقادات و همچنین درخواست ماژول های متنوع را از طریق تیکت پشتیبانی اعلام نمایید تا در برنامه تیم فنی قرارگرفته و در سریع ترین زمان ممکن اجرایی شود. این مورد را می توانید به کاربران و نمایندگان خود نیز اعلام نمایید تا از نظرات تمامی کاربران سامانه مطلع و رضایت همگی آن ها را جلب نماییم.

رونمایی از سورس جدید در روز جمعه 12 تیرماه

رونمایی از سورس جدید در روز جمعه 12 تیرماه

به مناسبت ولادت امام حسن مجتبی (ع)

- ظاهر متفاوت و منحصر بفرد لاگین پنل با امکان اضافه کردن عکس پس زمینه با کیفیت بالا

 

- تغییرات اساسی در چینش منوهای اصلی و سهولت در استفاده

 

اضافه شدن اپراتور026

به اطلاع می رساند فعالسازی پیامك با پیش شماره 026 ( استان البرز-كرج ) در سامانه ایجاد شده است و جهت فعالسازی آن خواهشمند است به نکات زیر توجه نمائید:

  1. تعرفه آن مشابه تعرفه 021 است و از تاریخ 2 خرداد الی 11 خرداد تعرفه شماره 8 رقمی كرج با تعرفه 11 هزار تومان محاسبه می شود.
  2. ارسال و دریافت پیامك 026 در حال حاضر فقط به اپراتور همراه اول صورت می گیرد.
  3. در فرم های فعالسازی پیامك 026، حتما شماره تلفن ثابت، همراه با پیش شماره 026 ثبت و در سامانه بارگذاری شود.
  4. فرمهای فعالسازی 021 و 026 یكسان می باشد.

 

اعمال مصوبه مجلس

اطلاعیه مهم:

پیرو قانون مصوبه مجلس شورای اسلامی و باتوجه به بند الحاقی تبصره 19 لایحه بودجه سال 94 ، اپراتورهای ارائه دهنده خدمات مخابراتی مکلفند علاوه بر قیمت هر پیامک مبلغ 10 ریال از استفاده کنندگان پیامک وصول و به حساب درآمد عمومی ردیف 160154 نزد خزانه داری کل کشور واریز نمایند . شایان ذکر است بنا بر ابلاغ رسمی اپراتور ایرانسل و همراه اول مبلغ فوق الذکر از ابتدای سال 94 اعمال و شامل ارسال پیامک از موبایل و مشتریان سامانه های پیام کوتاه نیز می گردد.

ضمنا این شرایط می بایست از اول فروردین ماه اعمال گردد، اما به واسطه احترام به حقوق مشتریان، افزایش از تاریخ 20 اردیبهشت ماه و بر روی ارسال ها اعمال خواهد شد.

گرانی ده ریالی پیامک

احتراماً؛ باستحضار می رساند با توجه به بند الحاقی تبصره 19 لایحه بودجه سال 94 ، اپراتورهای ارائه دهنده خدمات مخابراتی مکلفند علاوه بر قیمت هر پیامک، مبلغ 10 ریال از استفاده کنندگان پیامک وصول و به حساب درآمد عمومی ردیف 160154 نزد خزانه داری کل کشور واریز نمایند. لازم به ذکر هست این افزایش تعرفه در سامانه هنوز اعمال نشده است

کاهش تعرفه ارسال وایبر

قابل توجه نمایندگان و کاربران محترم تعرفه ارسال واییر حدود20ریال کاهش یافت

خدمات ارزش افزوده

به دلیل ثبت اطلاعات ناقص اکثر کاربران و تغییرات جزئی در فرم های این بخش، تمامی ثبت نام ها از سمت اپراتور و سامانه حذف و مجددا راه اندازی گردید.

خواهشمند است به کاربران و نمایندگان خود اطلاع رسانی نمایید طبق راهنمای هر فیلد، موارد را به صورت کامل تکمیل نمایند.

شایان ذکر است در صورت درج اطلاعات ناقص و اشتباه، کاربری شما جهت ارسال مجدد اطلاعات غیرفعال خواهد شد.

راه اندازی سیستم vas

برخي از کاربردهای اين سرويس در سامانه عبارتند از:

- اطلاع رسانی به اعضا، تبليغات و امور تجاري
- مطلع شدن از آخرين وضعيت آب و هوا، پرواز هواپيماها ، وضعيت ترافيک و ...
- ارسال مطالب زيبا، خواندني و تاثير گذار نظیر فال، دانستنیهای زندگی، پزشکی و ...
- مطلع شدن دانشجويان و دانش آموزان و اولياي آن ها از وضعيت تحصيلي و هم چنين آگاهي يافتن آنان از آخرين اطلاعيه ها و بخشنامه هاي آموزشي در خصوص نحوه و تاريخ ثبت نام و امتحانات و ...
- انجام مراسلات اداري، کنترل، نظارت و نگهداري خط توليد کارخانه ها از طريق ارسال پيام هشدار به مسؤولان
- ارسال گزارش هاي تخلفات رانندگي توسط پيام کوتاه
- اطلاع مشترکين قبل از قطع تلفن خود از طريق پيام کوتاه
- اطلاع رسانی هیئات مذهبی، مساجد، موسسات خصوصی، بتگاه های اقتصادی و ...

*****

مراحل ایجاد سرویس:

1- به منوی ثبت نام سرویس ارزش افزوده در بخش ارسال مراجعه نمایید.
2- پس از ثبت نام، فایل های مورد نیاز را آپلود نمایید.
3- در قسمت سیستم ثبت نام شده، وضعیت ثبت نام خود را مشاهده فرمایید.
4- پس از تایید، از منوی ایجاد سرویس ارزش افزوده، اقدام به تعریف پروپوزال نمایید.
5- از بخش ارسال پیام ارزش افزوده، اقدام به تنظیم پیامک های ارسالی نمایید.
6- از قسمت پیام های ارسالی، وضعیت ارسال های خود را مشاهده فرمایید.

*****

لطفا قبل از انجام تحقیقات و همچنین مطالعه در خصوص این سرویس به هیچ عنوان به صورت تستی و با ارائه اطلاعات نا معتبر، اقدام به ثبت سرویس در این بخش ننمایید چرا که در صورت عدم تایید، دیگر قادر به ثبت مجدد نخواهید بود!

نمایندگی شیشه ای

به مناسببت عید نمایندگی شیشه ای خدمت دوستان معرفی میشه

این تعرفه بصورت محدود ارایه می شود تعرفه ارسال این پنل:

توجه فرمایید به تعرفه اپراتورها ده ریال اضافه خواهد شد

1000
100ریال
2000دلیور بیس
115
3000
100ریال
5000
86ریال
021
87ریال
bts
85
viber
50

تعرفه 3000و 5000 بمناسبت عید کاهش یافته تمام خطوط بازگشت بلک لیست دارند و هزینه آنها بازگشت داده خواهد شد

کاهش تعرفه ارسال 5000

تعرفه ارسال از خطوط  5000 برای جشنواره کاهش یافت

این کاهش برای تمام کاربران اعمال شده است

کاهش تعرفه ارسال 3000

تعرفه ارسال اپارتور 3000کاهش یافت و به تعرفه 1000رسید

80% تخفیف خطوط 021

تا 27اسفند خطوط 021 با 80%تخفیف ارایه خواهد شد

خط 10 رقمی هدیه

قابل توجه نمایندگان فعال در کنار پلیس سامانه گزینه جشنواره نوروزی برایشان فعال می باشد با کلیک خط خود را دریافت نمایید

خطوط 2000 دلیور بیس

اضافه شدن اپراتور 2000 با کیفیت ارسال بسیار بالا

1- بازگشت اعتبار در این اپراتور به صورت کامل بوده و تنها هزینه ارسال های رسیده به گوشی کسر می گردد.

2- تعرفه ارسال این اپراتور 1.15 برابر اپراتور 1000 می باشد و در بخش پروفایل کاربران قابل مشاهده می باشد.

3- خط اشتراکی 2000175 به پنل تمام کاربران اضافه شده است.

تخفیف ارتقا

قابل توجه نمایندگان فعلی سامانه تا ابتدای سال 94 کلیه ارتقاهای نمایندگی با 20% تخفیف انجام خواهد شد

تغییر نام بسته های ثبت نام

امکان تغییر نام بسته ها و اختصاص تخفیف ویژه به بسته های آنلاین

از این پس می توانید بسته ها را تغییر نام داده و با نام دلخواه خود بفروشید!

همچنین می توانید برای هر بسته مناسبتی یک تخفیف در نظر بگیرید

طرح اول نوروزی

به تمام ارسال های بالای 10.000 عدد با اپراتور 50001 ، 5% هدیه تعلق می گیرد که در هنگام کسر اعتبار در زمان ارسال در تعرفه کاربر لحاظ خواهد شد.

زمان این طرح: از امروز تا اول فروردین 1394

تاریخچه کاربران

 در مدیریت میتوانید تاریخچه ارتقای کاربران خود را مشاهده بفرمایید

امکان ورود به پنل کاربر

از این پس تمامی نمایندگان امکان ورود مستقیم به پنل کاربران خود را دارند

به این صورت که در مدیریت کاربران جلوی نام هر کاربر گزینه ورود مستقیم اضافه گردیده است

امکان ارسال تبریز

در قسمت ارسال کد پستی برای کد پستی تبریز امکان ارسال براساس جنسیت اضافه گردید

در صورت وارد نمودن کد پستی تبریز این گزینه فعال خواهد شد

کاهش تعرفه خطوط

تعرفه های خطوط 5000 در سامانه کاهش یافت و تغییر تعرفه ها تا ساعاتی دیگر در سامانه اعمال خواهد شد

کلمات کلیدی